Save BIG on thousands of items with Fall Coupons at Lima Beads!
fresh picks

“Because I Love You, Chickies”

Chatter


Buy the Beads!

16" strand $6.95 OUT OF STOCK
½ strand (loose) $3.80 OUT OF STOCK

More Photos & Ideas »

16" strand $16.70 OUT OF STOCK
½ strand (loose) $8.85 OUT OF STOCK

More Photos & Ideas »

16" strand $6.70 OUT OF STOCK
½ strand (loose) $3.70 OUT OF STOCK

More Photos & Ideas »

16" strand
Was $8.90You save 50%
$4.45 OUT OF STOCK
½ strand (loose)
Was $4.95You save 50%
$2.48 OUT OF STOCK

More Photos & Ideas »

Last Chance—All sales final.

16" strand
Was $16.70You save 50%
$8.35 OUT OF STOCK

More Photos & Ideas »

Last Chance—All sales final.

16" strand $29.70 OUT OF STOCK
½ strand (loose) $15.35 OUT OF STOCK

More Photos & Ideas »

16" strand $34.90 OUT OF STOCK
½ strand (loose) $17.95 OUT OF STOCK

More Photos & Ideas »

16" strand $29.70 OUT OF STOCK
½ strand (loose) $15.35 OUT OF STOCK

More Photos & Ideas »


Read the comments (or add your own)

  1. Debbi aka Sparkle Chick
    Debbi aka Sparkle Chick says:

    Is that botswana gorgeous with the angel pink pearls? oh yeah!
    Beautiful Lorrie…pick and sentiment girl!

    Lorrie, you are in PA, right? One of my FAVE paces to visit is the Frazer/Malvern area…KoP mall, etc..White Horse Pike and Sprout (sp?) Rd (off 30 I think)…gorgeous area!

  2. Mommykat Bubbly Chick
    Mommykat Bubbly Chick says:

    Frazer/ Malvern area is right nearby! And the store – The Gallery At Cedar Hollow – where some of my jewelry is is located on Yellow Springs Road in Malvern!
    Mary Smoky is here in PA too!

  3. Mommykat Bubbly Chick
    Mommykat Bubbly Chick says:

    Where do you live?

  4. Smoky Rose
    Smoky Rose says:

    King of Prussia Mall! woo hoo!!!!
    yep, I’m outside of Philly too, Debbi – raining hard right now, I think we’re getting what the midwest had yesterday – Lorrie, how bout those winds before? wow – they were like spooky good. they felt great and refreshing, but the sky was darkening and winds picking up – almost a little scary…. cool

  5. Mommykat Bubbly Chick
    Mommykat Bubbly Chick says:

    Raining here too! Sure was interesting… watching my big old husky come running inside from the rain. He’s a big baby!

  6. Debbi aka Sparkle Chick
    Debbi aka Sparkle Chick says:

    You’re BOTH in PA? Cool! I’m in western MA girls…my hubby usually takes me on a shopping trip to K of P mall and QVC in exchange for a couple of days in Atlantic City…well, here’s a little secret…shhhh, dont tell him…I LOVE going to AC..I am a “down the shore” kind of girl…just give me a book and the beach and I am in heaven…on earth!

  7. Mommykat Bubbly Chick
    Mommykat Bubbly Chick says:

    OOOOOh yAy! You should let us know when you are passing through. Mary, Debbi, I see a mini beading lunch in the makings…. ;)

  8. Karen H aka Fancy Chick
    Karen H aka Fancy Chick says:

    I love this pick! Hey! I want to go on a mini-beading lunch, but I guess it would be a long drive from Georgia. Oh well.

  9. Debbi aka Sparkle Chick
    Debbi aka Sparkle Chick says:

    Oh wouldn’t that be great! I would SO love to do that…we’ll see what the summer brings!

  10. Anita QoG Funny Chick
    Anita QoG Funny Chick says:

    A GORGEOUS pick!!!! Okay you sneaky Easterners!!!! lol…..

  11. Debbi aka Sparkle Chick
    Debbi aka Sparkle Chick says:

    Come on up north Karen! How are you doing?

  12. Smoky Rose
    Smoky Rose says:

    beading lunch!!!

  13. Smoky Rose
    Smoky Rose says:

    Lorrie and I are … maybe 20 miles from eachother – with a great, big, beautiful mall in between! can you say…lunch date?!?!?

  14. Mommykat Bubbly Chick
    Mommykat Bubbly Chick says:

    oh, Definatly! :)

  15. Debbi aka Sparkle Chick
    Debbi aka Sparkle Chick says:

    I guess to make it fair, everybody should have to travel…I guess it’s back to stormin’ the LB headquarters! hahaha

  16. Mommykat Bubbly Chick
    Mommykat Bubbly Chick says:

    :) I have a huge backyard… great for summer parties…. LOL

  17. Anita QoG Funny Chick
    Anita QoG Funny Chick says:

    You Chicky’s have to get together, BUT, you have to take some crazy pictures!!!!! So we can have some fun TOOOOOO!!!lol……

  18. Debbi aka Sparkle Chick
    Debbi aka Sparkle Chick says:

    Hey everybody, there’s a party at Bubbly’s house! BYOB and I mean beads!

  19. Smoky Rose
    Smoky Rose says:

    oh! I’ll bring my new camera w/to lunch!

  20. Mommykat Bubbly Chick
    Mommykat Bubbly Chick says:

    You have a new camera, and a new laptop! yAy for you!!!

  21. Debbi aka Sparkle Chick
    Debbi aka Sparkle Chick says:

    and a new orange purse! That is so pretty Smoky!

  22. Smoky Rose
    Smoky Rose says:

    well, in all fairness, the laptop belongs to the hospital… I bring it home to ‘work’ … see me working, working hard, working as we speeeeak.
    you heard about the orange purse – how un-smoky is that?! I dunno girls, I’ve got this big leaf in my hands and… and…I’m trying to turn it over.. it’s heavy, but I’m trying

  23. Karen H aka Fancy Chick
    Karen H aka Fancy Chick says:

    Yea i’m taking my work laptop on vacation to Charleston tomorrow so that I can “work” if needed! I really just want to be able to access Lima Beads and chat with you ladies after my Mom goes to bed early each night. We are having a long girls weekend together!

  24. Mommykat Bubbly Chick
    Mommykat Bubbly Chick says:

    Oh, Nice! Have a wonderful time! :)

  25. Smoky Rose
    Smoky Rose says:

    there you go, Karen! way to be the dedicated employee!!!! oh, nice! nice for you! Enjoy!

  26. Anita QoG Funny Chick
    Anita QoG Funny Chick says:

    Have a fun time Karen!!!! You can tell us everything you did each day!!!lol…….. Won’t that be fun??

  27. Smoky Rose
    Smoky Rose says:

    yeah! we wanna hear!

  28. Smoky Rose
    Smoky Rose says:

    Girls, I think I’m gonna call it a day too – this working at work stuff is tiring! ;)

  29. Anita QoG Funny Chick
    Anita QoG Funny Chick says:

    WELL, you Sleep Tight & Dream of beads!! Luv ya & HUGS!!!!

  30. Mommykat Bubbly Chick
    Mommykat Bubbly Chick says:

    Oh, I know it’s getting late here. Sweet dreams of georgous hunky male specimines! :)

  31. Smoky Rose
    Smoky Rose says:

    sounds good – oooh, thunder!
    Night girls, sleep well!!!!

  32. Anita QoG Funny Chick
    Anita QoG Funny Chick says:

    Bubbly this is a BEAD-SITE, remember!!! lol….. We leave the Men at home!!! Even the hunky ones!!!!

  33. Mommykat Bubbly Chick
    Mommykat Bubbly Chick says:

    Okay, time for me to turn in too! I’ll be getting children up at 5:30 & up here… so its sleepy time for me! Goodnite All!!

  34. Anita QoG Funny Chick
    Anita QoG Funny Chick says:

    Night Sweet Bubbly!!!!!! HUGS!

  35. Anita QoG Funny Chick
    Anita QoG Funny Chick says:

    YUP, I’m Gonna sign-out for tonight all!!! Hugs all!!!

  36. ChickyD aka Debra
    ChickyD aka Debra says:

    Such a gorgeous pick! Straight into my favs! Y’all have fun at the beading lunch!

  37. J Yee smart chick
    J Yee smart chick says:

    bubbly chick,

    Many thanks for such a lovely Pick, really like the contrast between the botswana agate and soft pinks! and glad several of you who live in eastern states are getting together, do share pics of the get together okay??? sure wish I was a bit closer myself… so’s I could meet up w/ ya all… and that we could collectively go storm the LB offices LOL!!! :)

Comments are closed for this Fresh Pick.

Design Your Own!

The Fresh Pick on this page was designed by a customer. You can design your own Fresh Picks, too!

Or, you can browse more Fresh Picks at Lima Beads.