Save up to 20% when you shop this week's new additions through Sunday, September 21st!
fresh picks

“UPDATE!”

  

Description from Luv2bead - Little Chick: I just got an update and my jewelry that's in a boutique in PA isn't for sale yet because the owner of the shop is buying locked class cases to display it in cause she doesn't want it to "grow feet and walk out of the store"!! It kinda made me feel good about my jewelry! ;)

Chatter


Buy the Beads!

16" strand $13.70 OUT OF STOCK
½ strand (loose) $7.35 OUT OF STOCK

More Photos & Ideas »

16" strand $16.70 OUT OF STOCK
½ strand (loose) $8.85 OUT OF STOCK

More Photos & Ideas »

15" strand $15.90 OUT OF STOCK
½ strand (loose) $8.45 OUT OF STOCK

More Photos & Ideas »

16" strand
Was $12.70You save 50%
$6.35 OUT OF STOCK
½ strand (loose)
Was $6.85You save 50%
$3.43 OUT OF STOCK

More Photos & Ideas »

Last Chance—All sales final.

16" strand $14.70 OUT OF STOCK
½ strand (loose) $7.85 OUT OF STOCK

More Photos & Ideas »

16" strand $23.90 OUT OF STOCK
½ strand (loose) $12.45 OUT OF STOCK

More Photos & Ideas »

16" strand $26.40
Qty:
½ strand (loose) $13.70
Qty:

More Photos & Ideas »


Read the comments (or add your own)

  1. Lynn Eileen Chicky LE
    Lynn Eileen Chicky LE says:

    Nicole, this pick is simply gorgeous! Love your choices! :D

    What exciting news about the jewelry you have for sale in the boutique!!! Obviously, the owner feels it is definitely “high end” if she plans to keep it under lock and key, Nicole!!! :D How did you end up selling in PA?

  2. No Photo
    Luv2bead - Little Chick says:

    Thanks Lynn! I was surprised when I heard this!!! :D It’s at Malibu Salon & Boutique. My aunt gets her hair done there and was talking about me…and it went from there!

  3. Lynn Eileen Chicky LE
    Lynn Eileen Chicky LE says:

    That is sooooo exciting, Nicole! :D

  4. No Photo
    Luv2bead - Little Chick says:

    Yep! :D

  5. FaeryGoth Chick
    FaeryGoth Chick says:

    That is great Nicole :-) Love this pick!

  6. No Photo
    Mary S - Sweet Chick says:

    That’s fantastic news Nicole!
    What a good feeling to know the owner thinks so highly of your pieces! You go girl!
    Beautiful pick too!

  7. sunny chick
    sunny chick says:

    Congratulations, Nicole! How exciting to have your jewelry showcased in special glass cases. ;) Woo Hoo! This is a fabulous pick!

  8. No Photo
    Chicky Zee aka Alice says:

    Congratulation Nicole. And this is a fabulous pisck as usual!

  9. No Photo
    Chicky Zee aka Alice says:

    Meant fabulous pick!

  10. Mahala93 RockChick
    Mahala93 RockChick says:

    Good news, great pick!

  11. Anita QoG Funny Chick
    Anita QoG Funny Chick says:

    My Little Chicky is gonna be FAMOUS!!!!! YEAH!!!!! You keep up the good work!!!!

    I’m in love with this pick…….YUMMY!!! Into my Favs.

  12. No Photo
    Luv2bead - Little Chick says:

    Thanks girls!!!!! :D

  13. J Yee smart chick
    J Yee smart chick says:

    Nicole, what a fantastic update, such gorgeous greens, blues, silvers and whites, I’m very glad to hear that shop owner is taking extra precautions with your jewelry, she’s right to do so!! :)

  14. No Photo
    Luv2bead - Little Chick says:

    Thanks Joyce!

  15. No Photo
    Jeannes Gems - Gem Chick says:

    Nicole – That is soooooo exciting! Congratulations!
    This pick is gorgeous!

    Lorrie – you’re gonna have to check it out – it’s right down the road from you!
    (yeah – as sam would say – i’m a creeper – had to google it LOL)

Comments are closed for this Fresh Pick.

Design Your Own!

The Fresh Pick on this page was designed by a customer. You can design your own Fresh Picks, too!

Or, you can browse more Fresh Picks at Lima Beads.